2012-10-31

Baraualdirako baliabideak, kartela, kuña, eskuorriak, ...

AHTren aurkako baraualdirako hainbat baliabide prestatu ditugu. Batzuk hemetik jaso ditzakezu, beste batzuk, jadanik paperean inprimatuta ditugunak erabiltzeko gurekin kontaktuan jar zaitez taldeen bidez edo epostaz.

 Baraua egiteko osasun gomendioak, Ez irentsi ekimeneko webetik jasoak
EGUNEROKO GEHIEGIKERIAK OREKATZEKO, JATEAREN PLAZERRA BERPIZTUZ.
Aurreko egunetan:
Ez hartu toxikorik (kafea, tea, tabakoa, frijituak,…). Horrela egiten ez baduzu ez da ezer gertatzen, baina horrela eginez burukominen bat edo beste ekidi dezakezu (desintoxikazioaren sintoma besterik ez dira baina…).
Jan elikagai gordinak (frutak, barazkiak, erneberriak, hazi oliotsuak,…), euren zukuak, esne begetalak, etab.,  bitaminak eta gatz mineralak pilatzeko. Denok dugu aurrezki nahikoa, baina horrela hobeto zaintzen gara edozein kasutan.
Barauan ari garanean:
Bizimodu lasaia egiten saia zaitez, epeletan (20º) eta jende atseginarekin. Beti ere gomendagarria baina barauan zehar sentiberaagoak egon gaitezke. Ura soilik hartu, egarriaren arabera.
ZAINDU HADI, LAGUN!!

Consejos de salud para ayunar, de la web de Ez Irentsi.
PARA COMPENSAR LOS EXCESOS DE LA VIDA COTIDIANA, Y PARA REAVIVAR EL PLACER DE COMER.
Unos días antes:
Deja de consumir productos tóxicos (café, té, tabaco, alcohol, frituras,…) No pasa nada si no lo haces pero te ahorrarás algún que otro dolor de cabeza (sólo es síntoma de desintoxicación).
Come alimento crudo (frutas, verduras, germinados, semillas oleaginosas…), sus jugos, leches vegetales, etc. para aportar vitaminas y sales minerales. Todos tenemos reservas de sobra pero así nos cuidamos mejor.
Mientras ayunamos:
Procura llevar vida tranquila, temperatura cálida (20º) y compañía agradable. Esto, claro, es recomendable siempre, pero cuando ayunamos podemos estar más sensibles. Toma sólo agua, según la sed.
!Cuidate Compa¡¡¡¡
_______
Eneko Landaburu, médico higienista, publicó un manual mucho más completo, pero orientado no solo a ayunos de hasta una semana sino a huelgas de hambre más largas:

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada